داعش نیوز

ساخت وبلاگ

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز الکترونیکی مبارزه با تروریسم به اسم “صواب” فاش کرد گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق در حال ورشکستگی مالی است.

مرکز صواب با انتشار گزارشی، شواهدی را از اظهارات شهروندان ساکن در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش ذکر کرده است با این مضمون که این گروه تروریستی در عراق و سوریه درآستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

این مرکز در گزارش خود نوشت: عناصر گروه تروریستی داعش در موصل برای جبران این ورشکستگی، هر کس را که پوشش مد نظر این گروه را رعایت نکند، جریمه مالی می کند. این در حالی است که پیشتر این افراد را فقط شلاق می زد. این مرکز با ذکر این شواهد می گوید “داعش از این طریق می خواهد پول بیشتری به دست بیاورد.”

این مرکز در گزارش خود به نقل از برخی ساکنان فلوجه اعلام کرد که عناصر داعش برای آزادی هر زندانی، ۵۰۰ دلار مطالبه می کند.

روزنامه انگلیسی “تلگراف” پیشتر اعلام کرده بود که بحران شدید مالی داعش، این گروه تروریستی را بر آن داشته تا حقوق کارکنان خود را به نصف کاهش دهد، کما اینکه سرکرده های این گروه در رقه از مردم خواسته اند قبض آب و برق خود را به دلار آمریکا پرداخت کنند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 175 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:40

بهنوش بختیاری اینستاگرام خودش را با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بروز کرده و از ارزش این بزرگواران گفته است.

وی در اینستاپست خود نوشت: امروز اصفهان مزار شهدا..کسانی که با هر اعتقادی باشی باید بهشون احترام بذاری..کسانی که اگر با اون اعتقاد خالص نبودن به خدا که الان ایرانی نداشتیم و مال و ناموس و سرزمینمون به یغما رفته بود..همین الانم اگه خیلی از این انسانهای با اعتقاد نبودن مثل سردار سلیمانی کشورمون دست داعش بود..تمام قد به احترام شهدا میایستم و درود به مادران و پدرانی که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت..گاهی وقتا از خودم بدم میاد که انقدر درگیر دنیا شدم و یادم میره در همین کشوری که زیر پستای ما فحش ناموس میدن همچین آدمایی هم بودن و هنوزم هستن..نوجوونهایی بین سن پانزده تا بیست و پنج رفتند که ما الان بتونیم راحت زندگی کنیم و پاش بیفته خون همم بریزیم از حسادت و بد جنسی..آخ چه دنیایی..عمو پورنگ و اقای مسلم آقاجان زاده وامیر سهیلی همه باهم رفتیم مزار شهدا…حالا حال سبک تری دارم..ما خیلی باید به شهدا وجانبازان احترام بذاریم و میدونم که الان فقط میگید حجاب.. که ما اندازه خودمون داریم…ولی به خدا همه چیز حجاب هم نیس..مهمه..ولی مهمترازاون انسانیت و معتقد بودنه…رعایت حق الناسه..حریم ها را حفظ کردنه..ناموس مردم رو ناموس خود دونستنه..عادل بودن و بی آزاریه..فکر کنید ریاس..مهم نیس..اگه دونفرم یادشون بیفته که ماهرچی داریم از شهداس برامن کافیه..دیگه درگیر قضاوتای مردم نیستم..خودمم نه ممنوع تصویرم..نه احتیاجی چه مالی چه کاری به کسی ندارم..شکر که یاعلی گفتیم و رو پا خودمونیم…بختیاری باج به کسی نمیده..این پست رو واسه دلم گذاشتم…زیارت بابا رکن الدین و تخت فولادم رفتیم….روحت شاد شهید ایران من..یادت سبز و گرامی…یاعلی

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 185 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:40

به گزارش “داعش نیوز” , این روزها دیگر کمتر کسی را پیدا می کنیم که نام سردار سلیمانی را نشنیده باشد. سردار ایرانی که رسانه های خارجی با لقب هایی خاص خطابش می کنند،لقب هایی همچون ژنرال ایرانی،مردی در سایه و فرمانده قدرتمند خاورمیانه.

اخیرا تصویری از سردار سلیمانی به همراه یک سرباز روسی در شبکه های اجتماعی میان کاربران دست به دست می شود که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 166 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:20

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از پرس تی وی، در حمله هوایی آمریکا به پایگاه گروه تروریستی تروریستی داعش در لیبی، دهها نفر کشته شدند.

جنگنده امریکایی بامداد جمعه پایگاه تروریست ها را در منطقه صبراته در غرب طرابلس هدف قرار داد.

یک مقام نظامی که خواست نامش فاش نشود، گفت در این حمله ۳۰ نفر از عناصر داعش کشته شدند که بسیاری از آنان از اتباع تونس بودند.

به گفته مقامات غربی، در این حمله یکی از عناصر داعش که تابعیت تونسی داشت و در دو حمله تروریستی سال گذشته در تونس نقش داشت نیز کشته شده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 187 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:20

به گزارش “داعش نیوز” , شاخه مصری داعش عکس‌هایی منتشر کرد که اعدام دو مرد را که آنها را جاسوس ارتش و سازمان اطلاعات نظامی معرفی می کند، نشان می دهد.

بر اساسی ادعای داعش، نخستین فرد، جاسوس اطلاعات نظامی و دومین نفر جاسوس ارتش بوده است.

پایگاه اینترنتی آمریکایی “سایت،” که پایگاه‌های اینترنتی افراط‌گرایان را رصد می کند، صحت این عکس‌ها را تأیید کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: تروریست‌های وابسته به داعش پیش‌تر نیز ویدئوهایی منتشر کرده بود که جاسوس‌های متهم به همدستی با ارتش مصر یا رژیم صهیونیستی را از طریق تیرباران یا گردن زدن نشان می داد.

ارشیو جنایات داعش

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 188 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:12

به گزارش “داعش نیوز” , در حالیکه نیروهای ارتش عراق از دو ماه پیش با پشتیبانی هوایی نیروهای امریکایی سیطره کامل خود بر شهر رمادی مرکز استان الانبار این کشور را اعلام کرده بودند، هنوز عملیات پاکسازی و محاصره این شهر نیز تکمیل نشده است.

بنابر گزارشهای میدانی، گسترش عملیات پاکسازی در رمادی با واکنش شدید تروریستهای داعش مواجه شده و این شهر صحنه دهها حمله انتحاری بوده است. روز گذشته نیز دو عامل انتحاری داعش با نامهای مستعار ابوبکر و ابوشعیت الشامی (تبعه سوریه) سوار بر نفربرهای بمبگذاری شده زره پوش شده علیه واحدهای نظامی ارتش عراق در منطقه کیلو ۶۰ این شهر دست به حمله انتحاری زده اند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 206 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:12

به گزارش “داعش نیوز” , تروریست های تکفیری داعش که تا کنون طبق قوانین خود ساخته به دلایل مختلف مردم بی گناه عراق و سوریه را از طریق روش های وحشتناک اعدام و شکنجه می کنند ،این بار پسر بچه ۱۵ ساله ای را به بهانه گوش کردن آهنگ غربی با موزیک پلیر به اعدام با روش گردن زدن محکوم کردند.

لازم به ذکر است این حکم اعدام را شخصی بر عهده گرفته که در میان تروریست های داعشی به بولدوزر معروف است. دلیل انتخاب این لقب هم جثه ی بسیار تنومند وی می باشد.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 229 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از پایگاه خبری العالم، عناصر گروه تروریستی داعش ۴ جوان را به اتهام کمک به اهالی حویجه برای فرار از مناطق تحت سیطره تروریست‌ها اعدام کردند.

تعدادی از عناصر داعش، پنجشنبه ۴ جوان عراقی را مقابل چشم اهالی حویجه، به ضرب گلوله کشتند.

منابعی در فرماندهی پلیس کرکوک (۲۵۰ کیلومتری شمال بغداد) به خبرگزاری آلمان گفتند داعشی ها این جوانان را سحرگاه امروز به جرم کمک برای فرار مردم از مناطق تحت سیطره داعش به سمت کوه‌های حمرین و منطقه العلم در استان صلاح الدین، دستگیر کرده بودند.

گروه تروریستی داعش که ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم است، با اعتقاد به تفکر وهابیت و تکفیری که بدست برخی کشورهای منطقه و در رأس آنها رژیم آل سعود ترویج می شود، سعی دارد طرح های منطقه ای و بین المللی را با هدف ویرانی و تجزیه کشورهای منطقه اجرا کند.

این گروه تروریستی تابستان ۱۳۹۳ شهر موصل را اشغال کرد و به دلیل تلاش برای تحمیل دیدگاه‌های افراط گرایانه خود بر تمام ابعاد زندگی مردم، شهر دچار بحران امنیتی و انسانی بزرگی شده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 207 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:17

به گزارش “داعش نیوز” , دستگاه قضایی عراق، ۴۰ نفر را به اتهام مشارکت در جنایت داعش در پایگاه «اسپایکر»، به اعدام محکوم کرد.

پایگاه خبری عراقی «المدی پرس» با انتشار این خبر نوشت که در این دادگاه، ۷ نفر نیز آزاد شدند زیرا مدارک لازم مبنی بر دخالت داشتن آنها در این جنایت، وجود نداشت.

«عبدالستار بیرقدار» سخنگوی شورای عالی قضایی عراق در این‌باره گفت: این احکام بر اساس ماده ۴ قانون مبارزه با تروریسم صادر شده است و اولیه است و هنوز امکان تجدید نظر از طریق دادگاه استیناف عراق وجود دارد.

کشتار در پایگاه هوایی اسپایکر، کشتاری جمعی‌است که به‌دست نیروهای داعش در پایگاه هوایی اسپایکر در تکریت عراق در فاصلهٔ میان ۱۱ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۴ میلادی به‌وقوع پیوست. در زمان یورش، در حدود ۴هزار دانشجوی نظامی غیرمسلح در پایگاه بودند که گفته می‌شود در این میان، ۱۷۰۰ دانشجوی شیعهٔ غیرمسلح این پایگاه هوایی به‌طور جمعی قتل‌عام شدند و تصاویری هولناکی از این جنایت را داعش چندی پس از آن، منتشر کرد.

امروز (پنجشنبه)، محاکمه ۴۷ متهم جنایت اسپایکر در بغداد آغاز شد و خانواده‌های قربانیان با کفش و صندلی به سوی وکیلی که خواستار آزادی متهمان بود، حمله کردند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 224 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:45

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ تروریست های داعش هفده جوان عراقی را در استان کرکوک به قتل رساندند. این جوانان عراقی از ساکنان منطقه الحویجه و مناطق حومه آن بودند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 187 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:45

کاهش منابع درآمدی تروریست های داعش، آنها را به اخاذی از مردم برای جبران بحران مالی واداشته است.

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از آسوشیتدپرس، افراطی هایی که زمانی به ایجاد واحد پولی مستقل خود می بالیدند، پس از شکست های پی در پی در نبرد با ارتش عراق و بمباران های هوایی، میلیون ها دلار زیان مالی متحمل شده اند و هم اکنون با مشکلات شدید مالی برای تآمین حقوق عناصر خود و همچنین مخارج دیگر مواجه شده اند.

بر اساس این گزارش، داعش که با وعده دستمزدهای خوب و مزایایی همچون پرداخت هزینه های بزرگ کردن فرزند و فرستادن زوج ها به ماه عسل تلاش کرده بود برای خود نیرو جلب کند، هم اکنون حتی از پرداخت کمترین هزینه ها نیز عاجز است.

به گفته شاهدان عینی و آن دسته از افرادی که از مناطق تحت تصرف داعش فرار کرده اند، وضعیت به گونه ای شده است که حتی مایحتاج اولیه زندگی نیز در دسترس نیست.

این گزارش با استناد به مصاحبه های انجام شده طی هفته های گذشته با افراد مختلف، خانواده هایی که هنوز در پایگاه داعش در رقه به سر می برند، ساکنان موصل و اظهارات تحلیل گران می نویسد: «اکنون داعش برای جبران کسری بودجه خود به دنبال یافتن منابع جایگزین مالی از کشورهای دیگر از جمله لیبی است.»

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 197 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:19

یک شهروند سعودی طی یک جنایت هولناک که کاملاً شبیه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش است، سر فرزند ۱۰ساله‌اش را از تن جدا کرد.

به گزارش “داعش نیوز“،‌ رسانه‌های سعودی خبر جنایت یک شهروند سعودی در بریدن سر فرزندش را منتشر کردند.

بر اساس گزارش عکاظ، یک شهروند سعودی، فرزند ۱۰ساله‌اش را با چاقو سر برید، این جنایت در استان احد المسارحه در منطقه جازان در جنوب غربی عربستان رخ داده است.

البته رسانه‌های رژیم سعودی مطابق معمول برای گمراه سازی افکار عمومی از همان ترفند و شگرد همیشگی یعنی متهم کردن جانی به داشتن بیماری‌های روانی برای تبرئه فرقه وهابیت وافکار ویرانگر آن در بروز چنین جنایاتی استفاده کردند، افکاری که سبب افزایش میزان جرم و جنایت و خشونت در جامعه عربستان شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های سعودی، پدر قاتل، فرزندش را پس از پایان کلاس‌هایش از مدرسه محل تحصیلش به نقطه‌ای نزدیک منزلشان در شهر احد المسارحه برد و سپس با چاقو او را سر برید.

نیروهای امنیتی سعودی در حالی کودک سربریده شده را پیدا کردند که کتاب‌های مدرسه‌اش کنارش بود،‌ البته پدر قاتل خود را به دستگاه‌های امنیتی سعودی تسلیم کرده است.

رسانه‌های سعودی برای توجیه این جنایت که کاملاً شبیه جنایات گروه تروریستی تکفیری وهابی داعش است، مدعی شدند برخی از همسایگان پدر قاتل گفته‌اند وی از مشکلات روانی رنج می‌برد که در حرکات و رفتارش نمایان است.

این جنایت خشم شهروندان سعودی را برانگیخته است که نگرانی و وحشت خود را در شبکه‌های ارتباط اجتماعی از چنین اقدامات خشونت‌آمیزی ابراز کرده‌اند.

بیماری روانی بهترین حربه رسانه‌های رسمی سعودی است برای گمراه کردن افکار عمومی و توجیه جنایات هولناکی که در جامعه سعودی رو به افزایش است، این رسانه‌ها در توجیه افزایش موج خشونت، بیماران روانی را عامل آن دانسته و ادعا می‌کنند بیماران روانی که حمایت نمی‌شوند،‌ هم خود و هم دیگران را اذیت می‌کنند و گاهی حتی به استفاده از سلاح سرد هم روی می‌آورند که گاهی به مرگ منجر می‌شود.

سرتیپ عثمان المحرج مدیر امنیت کل سعودی هم با رسانه‌های سعودی برای منحرف کردن افکار عمومی از تأثیرات افکار وهابی بر جامعه سعودی همراه شد، وی مراکز بهداشتی و ادارات تابع وزارت بهداشت عربستان را به‌سبب درمان نکردن بیماران روانی که به پدیده‌ای در عربستان سعودی طی سال‌های اخیر تبدیل شده،‌ متهم کرده است.

خاطرنشان می‌شود پیروان وهابیت، سربریدن مخالفان عقاید خود را با تکیه بر فتاوای تکفیری ضداسلامی مبلغان و مفتیان وهابی حلال می‌دانند که این جنایات ضدبشری هولناک به‌کرات از سوی تروریست‌های تکفیری داعشی و جبهه النصره و دیگر گروه‌های مورد حمایت آل سعود در جهان اسلام علیه مسلمانان و مسیحیان و پیروان ادیان دیگر صورت گرفته است.

اقدامات خشونت‌آمیز و جرم و جنایت در عربستان سعودی روند صعودی به خود گرفته است، تنها چند روز پیش بود که یک معلم سعودی که عنوان رشته تدریسش، تربیت اسلامی بود، با در دست گرفتن سلاح گرم به‌سوی کارکنان یک مرکز آموزشی تیراندازی کرد که در نتیجه آن دست‌کم هفت نفر کشته شدند، رسانه‌های سعودی این جنایت را هم به ناآرامی‌ها و مشکلات روانی مرتبط دانسته آن را توجیه کردند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 201 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:19

به گزارش “داعش نیوز” , سایت قدس آنلاین تصویر زیر را از شهر حلب منتشر کرد.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 204 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 1:59

گروه تروریستی داعش اعلام کرد که جلوی هرگونه نیروی زمینی عربستان که وارد سوریه شود، خواهد ایستاد.

به گزارش “داعش نیوز“، به نقل از خبرگزاری رویترز، داعش در نشریه هفتگی خود “النبأ” نوشت: اگر عربستان دست به مداخله بزند هرگز دستاوردی برای دشمنان داعش نخواهد داشت و احتمالا موجب پیچیدگی بیشتر می‌شود.

داعش اعلام کرد: نظر ما درباره این مداخله با نظرمان درباره مداخله آمریکا و روسیه تفاوتی ندارد. ما به جنگ علیه مشرکان و مرتدین هر طور که باشند ادامه می‌دهیم و با نیروی زمینی عربستان خواهیم جنگید.

عربستان اخیرا اعلام کرد که آماده اعزام نیروی زمینی به سوریه برای جنگ با داعش در چارچوب ائتلاف تحت فرماندهی آمریکاست.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 233 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:44

یک منبع امنیتی در عراق گفت، مسئول رسانه‌ای داعش در الانبار (غرب عراق) خود را تسلیم نیروهای عراقی کرده است.

به گزارش “داعش نیوز” , طبق گزارش وبگاه خبری «السومریه»، نام این مسئول داعش «محمد صکر سلمان» ملقب به «ابو احمد القره» و یکی از فرماندهان جدید داعش است که اخیرا مسئولیت مدیریت هیئت رسانه‌ای داعش را بر عهده گرفته بود.

منبع عراقی که خواست نامش فاش نشود، توضیح داد که محمد صکر از عناصر حزب منحله بعث است و تاکنون اطلاعات خوبی از اسامی، تعداد، شیوه‌ها و برنامه‌های نظامی داعش را لو داده است.

این عضو داعش به نقش منفی رسانه‌ای خود و داعش و استفاده آنان از اخبار دروغ و جعلی برای ایجاد اختلافات مذهبی میان مردم عراق اذعان کرده است.

این مسئول داعش علت تسلیم کردن خود به نیروهای امنیتی عراق را قرار گرفتن میان دو راهی مرگ و زندگی عنوان کرده و گفته که در پی حملات هوایی ارتش عراق راهی جز فرار نداشته و از طرف دیگر داعش فرماندهان خود را که از میدان فرار کنند، اعدام می‌کند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 288 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 22:31

رئیس بخش “ارتباطات بین المللی مبارزه با داعش” اعلام کرد که بیش‌ترین عضوگیری داعش به ترتیب در شمال آفریقا و پس از آن خاورمیانه و کشورهای آسیایی صورت می‌گیرد.

به گزارش “داعش نیوز“، رئیس بخش تماس‌های بین المللی در زمینه مبارزه با داعش در مصاحبه‌ای با شبکه خبری العربیه با بیان این مطلب گفت: ماموریت بخش “ارتباطات بین المللی مبارزه با داعش” که در پی نشست وزرای خارجه کشورهای ائتلاف تشکیل شد مقابله با تبلیغات صورت گرفته از سوی داعش پیرامون ادعای تاسیس “خلافت” و ترویج آن و به تصویر کشیدن قهرمانی‌های اعضای این گروه و همچنین مقابله با ادعاهای دینی آن‌ها با هدف لطمه زدن به اسلام است.

وی گفت: ۱۶ میلیون دلار برای مقابله با تبلیغات داعش از سوی دولت انگلیس اختصاص یافته است و همچنین کانادا و دانمارک نیز در این امر مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: ما از طریق همکاری با تمامی کشورهای عضو ائتلاف تلاش می‌کنیم تمامی تبلیغات “گمراه کننده” داعش و وضعیت بد دختران و پسرانی که به این گروه پیوسته‌اند بر ملا کنیم. توانایی داعش کاهش یافته است و تلفات انسانی این گروه کاهش یافته است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 22:31

“ساکنان رقه سوریه که در اشغال داعش قرار دارد در میان ترس و خطراتی که جانشان را تهدید می‌کند زندگی می‌کنند و مجبورند برای دستیابی به یک تکه نان یا یک وعده غذا ساعت‌ها در صف‌های طولانی منتظر بمانند.”

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از اسکای نیوز عربی، “در داخل شهر رقه، پایتخت “خلافت خود خوانده” داعش جز به اعضای داعش اجازه تصویربرداری داده نمی‌شود و کسی که دست به چنین کاری بزند و بازداشت شود جزایش تنها کشته شدن است.

برخی فایل‌های فاش شده از سوی فعالان گروه “رقه در سکوت سر بریده می‌شود” سندی درباره جنایت‌های داعش در حق غیرنظامیان است. در این فایل‌ها کودکانی دیده می‌شوند که از خانواده‌هایشان به زور گرفته و به پادگان‌های آموزش نظامی برده می‌شوند. برخی از فایل‌های ثبت شده چگونگی آموزش کودکان برای اجرای جنایت‌های قتل و سر بریدن را نشان می‌دهد و برخی از این کودکان به عنوان عامل انتحاری از آن‌ها استفاده می‌شود و در خط مقدم درگیری‌ها قرار می گیرند آن هم پس از آنکه شستشوی مغزی داده شدند.

همچنین کودکان بین ۱۶ تا ۱۸ سال با پول فریب داده می‌شوند تا دنبال جاسوسی بروند و ببینند چه کسی علیه داعش صحبت می‌کند.

گروه‌های تروریستی در واقع بیشتر شیوه ارعاب یا عضوگیری از اعضای جدید را برای مقابله با دشمنان خود در پیش می‌گیرند اما نقض‌هایی که کودکان در معرض آن قرار می‌گیرند از تمامی مرزهای انسانی و اجتماعی عبور کرده است.

در فایل‌هایی که فعالان سوری گردآورده‌اند گروهی از کودکان مشغول عملیات اعدام هستند؛ مشابه همان عملیاتی که افراد مسلح داعش اجرا می‌کنند. زمانی که تیراندازی می‌کنند و در پایان بدون اینکه برای آن‌ها اهمیتی داشته باشد که انسانی را کشته‌اند خنده سر می‌دهند.

از این کودکان به عنوان سپر انسانی در جنگ استفاده می‌شود.

عضوگیری از کودکان از طریق نادیده گرفتن پاکی و بی گناهی آن‌ها بزرگترین جنایتی است که داعش مرتکب می‌شود.

بسیاری از اعدام‌هایی که به صورت علنی یا مخفیانه در داخل شهر رقه انجام می‌شود بر رنج مردمی که در سایه قوانین سخت و مشت آهنین داعش زندگی می‌کنند، می‌افزاید.

مسئله‌ای که در رقه شایع شده این است که زنان و مردان در صف‌های طولانی و برای ساعت‌ها جهت دستیابی به یک تکه نان یا یک وعده غذا از “آشپزخانه امدادرسانی” داعش به انتظار می‌نشینند. این درباره کسانی است که با پیوستن به داعش مخالفت می کنند اما نیروهای خود داعش و زنانشان در هتل‌هایی زندگی می‌کنند که بر سر در شیشه‌ای آن نوشته است “ورود ممنوع- مکان ویژه”.
اما بسیاری از پزشکان و مهندسان و صاحبان حرفه‌هایی که اول با پیوستن به داعش مخالفت کرده‌اند در نهایت برای دستیابی به پول یا ترس از کشته شدن به داعش می پیوندند.”

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 22:31

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع امنیتی اعلام کردند: حمله انتحاری پادگان رأس عباس در غرب عدن را هدف قرار داد که به کشته شدن چهارده نیروی وابسته به دولت مستعفی یمن منجر شد.

همچنین منابع مختلف از درگیری های شدید میان انصارالله و نیروهای دولت مستعفی یمن در شرق صنعاء خبر دادند.

العربیه اعلام کرد؛ گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله انتحاری را برعهده گرفته است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 19:49

به گزارش “داعش نیوز” , داعش جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شد.

این گروه تروریستی دو مرد سوری را در روستای “الصالحیه” از توابع شهر “البوکمال” در استان”دیرالزور” سوریه اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش جرم این مردان را همکاری با دولت سوریه اعلام کرد، اما طبق معمول هیچ مدرکی را برای اثبات این اتهام ارائه نکرد.

اعدام مردان عراقی و سوری به کاری روزمره برای تروریست های داعشی در این دو کشور تبدیل شده است.

گروه تروریستی داعش معمولا اعدام های خود را در ملاء عام انجام می دهد تا در میان مردم ترس و رعب ایجاد کند.

هم اکنون بخش اعظم استان دیرالزور به جز بخشی از محلات شهر دیرالزور و فرودگاه آن در اشغال داعش است و قوانین این گروه تروریستی در این مناطق اجرا می شود.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:45

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از دیلی میل، داعش به تازگی فیلمی هولناک از آموزش به کودکان این گروه تروریست منتشر کرد. در این فیلم کودکان داعشی درحالی که زانو زده‌اند به وسیله تفنگ اسباب ‌بازی مورد اثابت گلوله قرار می‌گیرند. این شواهد نشان دهنده سوء استفاده و شستشوی فکری کودکان به دست گروه تروریستی داعش است.

در این فیلم کوتاه، چهار کودک زانو زده‌اند و دستانشان از پشت بسته است. این کودکان رو به دیوار نشسته‌اند و پس از شلیک تفنگ اسباب بازی به زمین می‌افتند. این فیلم مربوط به کودکان تروریست‌های داعش در عراق است. بازی‌های این چنینی برای کودکان نشان دهنده تلاش داعش برای شستشوی فکری کودکان و تبدیل آنها به یکی از تروریست‌های این گروه است.

پیش‌تر نیز گروه تروریستی داعش فیلمی از سر بریدن یک خرس عروسکی به دست کودک داعشی منتشر کرد. این فیلم سی ثانیه‌ای در یوتیوب منتشر شد. در آن فیلم کودک داعشی با چاقویی بزرگ و تصویری از پرچم داعش بر روی دیوار، خرس عروسکی خود را سر برید. او پس از این کار چاقوی خود را بالا گرفت و با لبخند با عروسک خود بازی کرد. شستشوی فکری داعش در نهایت باعث به وجود آمدن هزاران عامل انتحاری برای این گروه می‌شود.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:26